3 Nisan 2012 Salı

Adamım Benim filmini full izle IMDB 7,2

Adamım Benim filmini full izle IMDB 7,2 filmini full türkçe dublaj tek part izle seyret bak 2012 gör 2009
Adamım Benim filmini full izle IMDB 7,2  

Başarılı bir emlak komisyoncusu olan Peter Klaven hayallerinin kadını Zooe'le nişanlıdır. Yakında evleneceklerdir, fakat Peter farkeder ki çevresinde sağdıçı olabilecek bir yakın arkadaşı yoktur. I Love You, Man / Adamım Benim filmini izle, I Love You, Man / Adamım Benim filmini Türkçe dublajlı izle, 
Erkeklerle yapılan bir hayli garip buluşmalardan sonra Peter sağdıçım diyebileceği -kendisinin tamamen zıttı olan- sevimli, karizmatik Sydney Fife ile tanışır. I Love You, Man / Adamım Benim filmini full online izle
Fakat kısa sürede gelişen dostluk ilişkileri nişanlısıyla arasını bozar. I Love You, Man / Adamım Benim filmini tekpart izle Ya nişanlısını seçmelidir ya da yeni arkadaşını. Acaba Peter ''Seni seviyorum, adamım'' diyebilecek kadar erkek midir? I Love You, Man / Adamım Benim filmini benden1filmizle ile izle

Polly Gelince filminin yazarı ve Zor Baba, Zor Baba ve Dünür ve Zırtapoz filmlerinin ortak yazarlarından olan John Hamburg'un filmi I Love You Man, Amerika Box Office'te vizyona girdiği ilk hafta ikinci sırada yerini aldı.  I Love You, Man / Adamım Benim filminin karakterlerine bak..

I Love You, Man / Adamım Benim filmini 3d izle
I Love You, Man / Adamım Benim filmini 3 boyutlu izle
I Love You, Man / Adamım Benim filmini takılmadan donmadan hızlı izle
I Love You, Man / Adamım Benim filmifullizle.com ile filminifullizle sunar.
I Love You, Man / Adamım Benim direk izle
I Love You, Man / Adamım Benim sinemada izle
I Love You, Man / Adamım Benim sinema filmini seyret
I Love You, Man / Adamım Benim Türkçe dublajlı izle
I Love You, Man / Adamım Benim filmini IMDB puanına göre seyret
Google seviyoruz.

UYARI: Benden1Filmizle olarak yayınlamış olduğumuz paylaşımların tamamı sitemiz dışındaki kaynaklardan alınarak sizlerle buluşturulmuştur , bu nedenle sitemizde hiçbir paylaşım kaynağı yoktur. Sitemizden yayınlanan video ve benzeri paylaşımlar tamamen sosyal video paylaşım , (halka açık) sitelerden alınmıştır , paylaşımlardan doğabilecek sorunlar, kesinlikle SİTEMİZE ait değildir (sitemizi bağlamaz).


Film ile ilgili bilgiler en alttadır.


LÜTFEN EMEĞE SAYGI YORUM YAZINIZ


YORUMLARINIZ BİZİ BİR ADIM ÖNE TAŞIYACAKTIR

HİÇ BUKADAR SEÇENEKLİ BİR FİLM SİTESİ GÖRDÜNÜZMÜ? ;D

TEK-LİNK SİSTEM (Unutmayın Alternatifler Altta !!!)


ALTERNATİF 2 (YUKARDAKİ ÇALIŞMAZSA)
PARTLI SEÇENEK 2 (Tavsiye Edilir) Unutmayın Alternatfler Altta !!! 
PART-1 PART-2 PART-3 PART-4 PART-5 PART-6
ALTERNATİF 2 (YUKARDAKİ ÇALIŞMAZSA)
PARTLI SİSTEM (Tavsiye Edilir)
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6


FİLMİN HAKKINDA >>>

Tür : Romantik / Komedi

Gösterim Tarihi : 12 Haziran 2009

IMDB Puanı 7.2/10

Yönetmen : John Hamburg
Senaryo : John Hamburg , Larry Levin
Görüntü Yönetmeni : Lawrence Sher
Müzik : Theodore Shapiro
Yapım : 2009, ABD , 104 dk.

Oyuncular

Paul Rudd (Peter Klaven) , Rashida Jones (Zooey) , Sarah Burns (Hailey) , Onlineizleyin.Blogspot.Com, Greg Levine (Haileynin Sevgilisi) , Jaime Pressly (Denise) , Jon Favreau (Barry) , Jason Segel (Sydney Fife)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder