2 Mayıs 2012 Çarşamba

Can Dostum filmini full izle IMDB 8,4

Can Dostum filmini full izle IMDB 8,4
Can Dostum filmini full izle IMDB 8,4
Yamaç paraşütü kazasından sonra sakatlanan zengin bir aristokrat olan Philippe evde kendisine yardımcı olması için banliyöde yaşayan Driss'i işe alır. Can Dostum film izle Driss ise yeni hapisten çıkmıştır ve bu iş için hiç de uygun değildir. Can Dostum direk izle, Ama bu iki adam bir şekilde birbirlerine benzemektedir. Can Dostum filmini full online izle, Tamamen farklı dünyalara ait olmalarına ve her konuda farklı zevklere sahip olmalarına rağmen, hem olağan dışı hem de bir o kadar güçlü bir dostluk kurarlar... Can Dostum filmini benden1filmizle ile izle, 
UYARI: Benden1Filmizle olarak yayınlamış olduğumuz paylaşımların tamamı sitemiz dışındaki kaynaklardan alınarak sizlerle buluşturulmuştur , bu nedenle sitemizde hiçbir paylaşım kaynağı yoktur. Sitemizden yayınlanan video ve benzeri paylaşımlar tamamen sosyal video paylaşım , (halka açık) sitelerden alınmıştır , paylaşımlardan doğabilecek sorunlar, kesinlikle SİTEMİZE ait değildir (sitemizi bağlamaz).

Film ile ilgili bilgiler en alttadır.

LÜTFEN EMEĞE SAYGI YORUM YAZINIZ

YORUMLARINIZ BİZİ BİR ADIM ÖNE TAŞIYACAKTIR

HİÇ BUKADAR SEÇENEKLİ BİR FİLM SİTESİ GÖRDÜNÜZMÜ? ;D

FİLM TELİF HAKKI SAHİBİ OLAN FİRMANIN İSTEĞİ 

ÜZERİNE SİTEMİZDEN BİR DAHA EKLENMEMEK 

ÜZERE KALDIRILMIŞTIR

FİLM TAVSİYEMİZDİR IMDB puanındanda göründüğü gibi başarılı ve kaliteli bir filmdir. İzlemenizi tavsiye ederiz...
VİZYON TARİHİ
11 Mayıs 2012


<<< FİLMİN FRAGMANI >>>



FİLMİN HAKKINDA >>>

Yönetmen
Olivier Nakache
Eric Toledano
Senaryo
Olivier Nakache
Eric Toledano
Görüntü Yönetmeni
Mathieu Vadepied
Müzik
Ludovico Einaudi

Can Dostum filminin karakterlerine bak
Oyuncu Rol
François Cluzet Philippe
Omar Sy Driss
Anne Le Ny Yvonne
Audrey Fleurot Magalie
Clotilde Mollet Marcelle
Alba Gaïa Kraghede Bellugi Elisa (as Alba Gaïa Bellugi)
Cyril Mendy Adama
Christian Ameri Albert
Grégoire Oestermann Antoine

Can Dostum filmini izle
Joséphine de Meaux La DRH société de courses
Dominique Daguier Amie de Philippe
François Caron Ami de Philippe
Thomas Soliveres Bastien, dit le Plumeau
Dorothée Brière Eléonore (as Dorothée Brière Méritte)
Marie-Laure Descoureaux Chantal, la femme de chambre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder